Moje Forum widzę tylko ja

Jeśli masz problem z obsługą forum tutaj możesz prosić o pomoc.

Moje Forum widzę tylko ja

Postprzez Lucjan » 7 sty 2014, o 14:21

Na wstępie chciałbym pogratulować tego darmowego Serwisu...po prostu kapitalne.
Przyznam bez bicia, że jestem amatorem w zakładaniu for (dwie noce nieprzespane) :D
ale jakoś sobie poradziłem...tyle, że moje forum www.ciekawaferajna.4umer.pl widzi tylko przeglądarka
Maxthon - żadna inna, ani Explorer, ani Chrome...itp.

Coś robię źle...i w zasadzie forum gotowe po skonfigurowaniu i nawet dwóch kumpli już się
zarejestrowało (jakimś cudem, chyba wgrali sobie Maxthona), ale szału z frekwencją nie będzie :lol:
bo mi ludzie piszą, że nie widzą forum...uff
Dlatego bardzo bym prosił drogi Adminie o jakąś podpowiedź, co muszę poprawić w swoich ustawieniach
na forum?
Czy to może muszę uaktywnić ten zestaw Botów? (pająków), sam nie wiem dlaczego tak mam, że nikt mnie
nie widzi? A może muszę się gdzieś zareklamować (zdaje się pozycjonowanie to się fachowo nazywa w Google)

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc...

Pozdrawiam
Lucjan

Re: Moje Forum widzę tylko ja

Postprzez Gryf » 10 sty 2014, o 22:24

Zwyczajnie musisz poczekać aż boty wyłapią Twoje forum. Poza tym zależne jest ile pisze się postów na forum, im więcej tym szybciej znajdziesz się na liście TOP 10.
Lista jest aktualizowana co tydzień.
Gryf

Postprzez Lucjan » 16 sty 2014, o 20:57

Gryf napisał(a):Zwyczajnie musisz poczekać aż boty wyłapią Twoje forum. Poza tym zależne jest ile pisze się postów na forum, im więcej tym szybciej znajdziesz się na liście TOP 10.
Lista jest aktualizowana co tydzień.

Aaaa...dziex za info Gryfie :D
Dobrze mi sie kojarzy słowo Gryf...bo mi jedna Gryfianka pomogła ustawić forum
i teraz ma wreszcie sensowną konstrukcję i wygląd :P
Lucjan

Postprzez Gryf » 17 sty 2014, o 13:31

To jestem ja jakby co :D
Gryf

Postprzez Lucjan » 17 sty 2014, o 13:39

hehe...malutki ten świat :lol:
Lucjan

Wynajem samochodów Wrocław